Posted by: YWB | July 15, 2009

Officially a Nikon Owner ;)




  1. And that’s a great shot, mashaAllah!

    Congratulations ๐Ÿ™‚

  2. congrats… which one did you get ??

  3. but yeh tu ayat ul kursi hay :S

  4. you bought the company?! ๐Ÿ˜›

  5. thx nadia and ubaid… got d60 wid two lenses ๐Ÿ˜›

    ice cooler aap ka hova asma saheba ๐Ÿ˜‰

    farook yeh…owner was like its too much wrk i cant do it so i was like fine sell it to me …. but he was like nahi gift main lah loo

    dats a small story behind ma ownership ๐Ÿ˜‰

  6. ab to bankrupt hojayega nikon ๐Ÿ˜›

  7. OMG!
    and amazing shot! take more and post em ๐Ÿ˜‰

  8. i will inshallah ๐Ÿ˜›
    thx huda

  9. Post more!


  10. Nice shot!!! Me waiting for more now =D

  11. what nikon did you get?? ANd congrats on such lovely presents ๐Ÿ™‚

  12. Cool Beans! (:

  13. OMGGGGGGGG you got a nikon d60?????? I have one toooooooo OMG I am so excited.!!!!!!!!!!!!!! Make a flickr accountand give me the link.. I sooooooo can’t wait to see your pic’s and get jealous!!!!!!!!!!!!! lol

  14. ghazal its d60 .. i wanted to get d90 but it was so heavy ๐Ÿ˜ฆ

    oh well i am falling in love wid d60 ๐Ÿ˜‰

    Komal yeppp…. these days i am wid d60 all da time ๐Ÿ˜‰

    Raniyas… yep ๐Ÿ˜‰ n i’ve made my flickr’s account…. but dont worry i have a long way to go before i can make u jealous ๐Ÿ˜ฆ

  15. here is my flickr link.. do add me!!!

  16. nice click!

  17. oh koool…
    EVen the canon D400 is good.
    Its goood to see you click! put up more pictures ๐Ÿ™‚

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in: Logo

You are commenting using your account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s


%d bloggers like this: